OSLŇUJTE KOUZLEM PARFÉMU
Čich je nesmírně citlivý smysl. Vůně nás vrací v čase na krásná místa, přinášejí vzrušující situace nebo nám připomínají osoby, které jsou pro nás důležité. To je důvod, proč jsou parfémy tak fascinující - uchovávají se v paměti. Kdekoli se objevíte, vyplníte jimi prostor a ponecháváte je v něm ještě dlouho po svém odjezdu. Měli byste se s nimi proto cítit sebejistě a jedinečně. Připojte se k nám na magické cestě do světa parfémů a najděte si jedinečnou vůni, která bude opravdu tou vaší. Mezi mnoha parfémy, které nabízíme, naleznete vůně z naší nové kolekce PURE ROYAL, které se vyznačují elegancí a sofistikovaností.
NOVÁ PARFÉMOVÁ KOLEKCE FEDERICO MAHORA PURE ROYAL
NOVÁ KOLEKCE, NOVÁ KVALITA, NOVÉ KOMPOZICE...
Vítejte ve světě PURE ROYAL, vonícího aristokratickým odlišováním a vznešenou elegancí. Ve vkusných, nadčasových flakónech naleznete zcela nové, propracované parfémy, stejně jako tolik milované vůně z LUXUSNÍ KOLEKCE. A to není vše... Vůně z LUXUSNÍ KOLEKCE, dosud dostupné jako parfémované vody, mají nyní vyšší parfemaci a proměnily se tak v nádherné parfémy PURE ROYAL. Dlouhotrvající, vznešené akordy uzavřené v majestátních, stylových flakónech vytvářejí novou kvalitu ve světě parfémů! Široká škála unikátních dámských a pánských vůní - mezi nimi jistě naleznete tu, která Vás potěší a zajistí, že se budete cítit skutečně královsky. Nechte se unést královskými parfémy, které jsou nyní na dosah ruky.
PURE ROYAL Dámské
Buďte skutečnou ženou... Voňte jako královna... Okouzlovat vůní, přitahovat pohledy, utkvět v paměti - každá z nás o tom sní. Při výběru vonných not jsme se ujistili, že kolem nás nikdo neprošel bez povšimnutí. Objevte krásu aristokratického zdokonalení.
Charakter: odvážný, moderní, laskavý
Složení:
Hlava: mandarinka, černý rybíz, bambusové listy
Srdce: růže, pivoňka, pomerančový květ
Základ: pačule, pralinka, pižmo
Tento parfém je originálním produktem značky Federico Mahora (FM Group)! Název vůně má pouze informativní charakter a slouží k přiblížení vůně jako takové. Jeho smyslem není mást zákazníka světově známou značkou.