Parfémy a drogerie FM World

Hledat

Kategorie

Vernostni program Dekorativni kosmetika

KONTAKTY

FM-DROGERIE.CZ

Petr Beneš

Fr.Veselého 673

435 11 Lom u Mostu

....................................

Mobil : 604 749 951

SMS, volání 9:00-23:00

E-mail : info@fm-drogerie.cz

ICQ : 197-299-316

 

Použít lze i

kontaktní formulář
Vytvoření účtu »
Nákup bez registrace!

Vaše vůně?

Všeobecné obchodní podmínky

1) VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ
Kupující učiněním závazné objednávky stvrzuje, že akceptuje Obchodní podmínky pro dodávku zboží vyhlášené prodávajícím (Petr Beneš, IČ: 74911503). Vztahy

mezi kupujícím a prodávajícím se řídí těmito obchodními podmínkami,
které jsou zároveň pro obě strany závazné.

2) OBJEDNÁNÍ ZBOŽÍ
Nabízíme vám možnost nákupu z pohodlí vašeho domova, kde můžete nakupovat nonstop. Objednávat si můžete jednoduše a pohodlně pomocí nákupního košíku v internetovém obchodě
www.parfemy.fm, telefonicky 604749951 nebo e-mailu (info@parfemy.fm).
Předmětem smlouvy je pouze zboží uvedené v kupní smlouvě - objednávce. Koncentrace, objem, typ vůně (v případě parfémů) nebo složení a účinky přípravků

uvedené na našich stránkách, v katalozích a jiných tiskovinách jsou údaji nezávaznými a vycházejícími z údajů výrobce. V případě nesrovnalostí Vás samozřejmě budeme kontaktovat.
Zavazujeme se, že svým odběratelům budeme dodávat jen zboží v perfektním stavu a v souladu se specifikacemi či vlastnostmi obvyklými pro daný druh zboží, nepoškozené a nepoužité, u přípravků pro domácnost také s návodem na použití.
Podmínkou pro naplnění platnosti naší elektronické objednávky je registrace resp. přihlášení uživatele a vyplnění veškerých požadovaných údajů a náležitostí uvedených v objednávkovém formuláři. Objednávka je zároveň návrhem kupní smlouvy, kdy samotná kupní smlouva posléze vzniká samotným dodáním zboží. V jednotlivých, zejména cenově náročnějších případech, si prodávající vyhrazuje právo k vzniku smlouvy potvrzením objednávky nejlépe
osobně nebo telefonicky a úhradu finanční zálohy kupujícím. Bez přihlášení ke svému účtu nelze objednávat! Pokud do nákupního košíku vložíte zboží, které chcete objednat, a při kliknutí na pokladnu či výběr adresy, jste vyzváni k vytvoření účtu, který provedete a poté započatou objednávku dokončíte, zboží nebude objednáno a objednávka nebude přijata. Vždy po úspěšném dokončení objednávky vám do emailové schránky dojde potvrzení o přijetí a zpracování objednávky. Pokud takový email nedostanete, zkontrolujte složku se spamem zda nebyl email přesunut právě tam. Jestli email o probíhajícím zpracování objednávky není ani ve složce se spamem, objednávku jste patrně nedokončili až do konce úspěšně a v tom případě proveďte objednání znova.
V případě, že v průběhu doby, kdy bylo zboží objednáno došlo ke změně ceny či dodávaného sortimentu ze strany dodavatele, má naše firma právo objednávku po
dohodě s kupujícím modifikovat nebo od ní jednostranně s okamžitou platností odstoupit. V případě změny ceny zboží, kupující hradí cenu zboží, která byla platná v den uskutečnění a uzavření objednávky.

3) POTVRZENÍ OBJEDNÁVKY
Objednávka je přijata do 24 hodin, potvrzení o jejím přijetí, jejím průběhu a odeslání, vám přijde ve formě e-mailu zároveň s informací kde si prohlédnout
případně stahnout fakturu. Z důvodu jakýchkoliv nejasností Vás budeme samozřejmě kontaktovat.

4) ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY
Každou objednávku můžete do několika hodin zrušit a to telefonicky či e-mailem a to bez udání důvodu. Stačí uvést jméno, e-mail a popis objednaného zboží.

5) BALNÉ, POŠTOVNÉ A ÚHRADA ZBOŽÍ
Objednané zboží lze zaplatit při doručení přepravní službou (na dobírku), bankovním převodem před odesláním zboží nebo hotově.
Objednané zboží vám zašleme Českou poštou na dobírku či jako doporučenou zásilku (při platbě předem, poté co bude částka připsána na bankovní účet), nebo si
jej můžete vyzvednout osobně na adrese firmy (Lom u Mostu, Fr. Veselého 673), a to nejlépe po telefonické dohodě, volat můžete prakticky kdykoliv, od 9:00hod až do noci a to na telefonní číslo 604 749 951.

6) DODACÍ LHŮTA
Pokud je zboží skladem, odesíláme druhý nejpozději třetí pracovní den od vytvoření objednávky. O odeslání zboží budete informování e-mailem.
U produktů s dostupností "skladem u dodavatele" je lepší pro zjištění dodací lhůty zaslat email (
info@parfemy.fm) nebo využít kontaktní formulář, který naleznete na našich stránkách v sekci Kontakty případně se dotázat telefonicky. Obvykle je to 5-7 pracovních dnů. O změně dodací lhůty budeme neprodleně kupujícího informovat. Při volbě osobního odběru zboží a je-li objednané zboží skladem je možné si jej vyzvednou týž den po předchozí domluvě.

7) REKLAMACE A ZÁRUKA
Případné reklamace vyřídíme k Vaší spokojenosti individuální dohodou s Vámi a v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady a poškození. Případné vady je kupující povinen neprodleně hlásit prodávajícímu. Za vady vzniklé přepravcem neručíme.
Na veškeré zboží se vztahuje zákonná lhůta 24 měsíců. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.
Kupující má právo vrátit zboží do 14 dnů bez udání důvodu a bez jakýchkoliv poplatků odstoupit od smlouvy. Právo na vrácení zboží se vztahuje na nepoškozené a nepoužité zboží v původním obalu. Jestliže se u zboží při používání projeví závada, vyřizuje se tento problém v rámci reklamačního řízení.
Záruka se nevztahuje na:
a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním
Postup při reklamaci:
1) informujte nás o reklamaci emailem (
info@parfemy.fm) nebo telefonicky 604 749 951
2) zboží zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na naši adresu (Petr Beneš, Fr.Veselého 673, Lom u Mostu, 43511)
3) do zásilky uveďte důvod reklamace, vaši adresu
4) doklad o nabytí reklamovaného zboží v našem obchodě (fakturu)
Vaši reklamaci vyřídíme co nejrychleji, nejpozději do 30 dnů od jejího vzniku, tedy převzetí zboží naší firmou. V případě delších reklamací budeme neprodleně informovat o stavu reklamace.

8) POPLATKY ZA NEVYZVEDNUTÉ ZBOŽÍ
Pokud si kupující nevyzvedne na adrese pošty svou zásilku po dobu jejího uložení, je povinnen dle tohoto článku uhradit prodejci ušlou ztrátu spojenou s
odesláním zásilky a využitím poštovních služeb. Za porušení těchto podmínek se považuje:
a) nevyzvednutí zásilky na poště během jejího uložení tamtéž a to jak z důvodu odmítnutí zboží tak i v případě, že kupující nebyl o uložení zásilky na poště
informován lístkem ve schránce či jeho ztrátou nezaviněnou kupujícím
b) v případě, kdy kupující ví o uložení zásilky na jeho dodací poště, ale z jakýchkoliv důvodů nestihne zásilku včas vyzvednout
Výše pokuty je odvozena od poštovného za objednávku, které se poplatek týká, čili výše poštovného za objednávku je zároveň výší poplatku, který je kupující

povinnen uhradit. V případě kdy objednávka splnila podmínku poštovného zdarma, je výše poplatku za nevyzvednutí takové objednávky stanovena ve výši nejvyššího poštovného za dobírku dle aktuálního ceníku. Poplatek může kupující uhradit dvěma způsoby:
a) složenkou
b) převodem na účet
V obou případech bude kupující, jakmile splatí dlužnou částku, informovám e-mailem s textem, že poplatek byl v pořádku přijat a že kupující nemá vůči naší
firmě žádné závazky ani dluhy.

Provozovatel:
Parfémy FM Group
Petr Beneš - distributor
Fr. Veselého 673
Lom u Mostu, 435 11
Tel.: +420 604 749 951
Email:
info@parfemy.fm
IČ: 74911503
Nejsme plátci DPH.


Zákony a předpisy:
- zák. č. 455/1991 Sb., o živnostenském podnikání
- zák. č. 101/2000 Sb. o ochraně osobních údajů


DomůDomů

Košík  

(prázdný)

REKLAMA

Prohlédněte si hodnocení eshopu ostatními zákazníky
Přejít na hodnocení obchodu na Heureka.cz
Certifikát spokojenosti
Náš obchod získal díky vám, zákazníkům, certifikát spokojenosti od Heureka.cz. Děkuji!

Newsletter

Informace o ochraně a zpracování Vašich osobních údajů.